About Me

My photo
Kemaman, Terengganu, Malaysia

Friday, April 18, 2008

AKU DEMAM!!!

Heheh... Aku demam la, tapi bila aku tengok ramai ngat yang dok mengomen dalam blog aku ni, aku jadi tecabar plak... Nak dijadikan cerita, ni nak habaq kat hangpa semua dalam 5 tahun aku kerja kat Mentari, tak penah sehari pun aku amik MC ataupun EL, tapi oleh kerana aku rasa kurang senang pada hari khamis aritu dan kepala rasa nak pitam dah so aku p je la klinik, doktor tu siap kasi aku MC untuk next daynya...

Hehheheh. Dalam demam2 pun sempat gak la aku p "RB" ngan teman sehajjah dan Majestrit tu. Takpe ahhh sesekali (walaupun dah banyak kali g melalak).Malam lak g jumpa boss aku kat umah die, siap leh bagitahu lak tu esok tak masuk keje sebab badan tak sihat, boss aku nmpak cam tekejut gak la, yelah staff die yang ni la tak penah amik MC tup2 kata nak MC the next day... Biasala ayat die tu" tu la suruh kawin tak nak". Sapa tak nak kawin!!!! hehehe... tanya kat orang gila pun mesti nak kawin punya...Cuma jodohnya tak sampai lagi (rasa2 reason cenggini nampak relevan tak lagi).

Okla, untuk Joe, best ke program melalak ko kat Equotarial tu??? Syida lak, boleh belanja apa ngan voucher 10 hengget... U, woit sajak ko tu tak best langsung la... Buat la sajak patriotik sikit... Tak mengenang anak bangsa sungguh ko nih...

No comments: