About Me

My photo
Kemaman, Terengganu, Malaysia

Friday, April 18, 2008

KICK START

Assalamualaikum to all...This is first time I engaged dengan menatang2 cenggini. Itupun berkat dari tunjuk ajar Ex President association yang pernah ditubuh di college Hafsa dulu Mdm Joe and Presidentnya yang terkini Ms Syida...Ahli2 yang lain mcm Jaja n Linda ntah kemana.

Oleh kerana aku tak brapa ada banyak masa nak menggodek menatang ini, so aku tulis bende2 yang tak begitu memberi impact pada peredaran zaman dan habitat di sekelilingnya la. Oppsss sapa yang tak tahu makna perkataan "menggodek" tu bolehla rujuk kamus dwibahasa ArabJawa keluaran Pustakawan di Kuala Pilah. Tak pun nak sonang ko tanyolah kek Nabil (Champion Program Juara Lawak Musim Kedua)... Baaaiiik punya....

Barisan Nasional kalah di Selangor dalam pilihanraya yang baru berlalu dan aku ni agak terkedu la memikirkan punca2 kekalahan. Tapi aku rasa esok2 la aku pikir. La ni baik aku pikir bila lagi aku ni nak menamatkan zaman bujang nih... Keta kancil ade dah, rumah kos rendah pun dah beli.... apa lagi ek yang tak cukup.... Wa Allahu A'lam....

No comments: