About Me

My photo
Kemaman, Terengganu, Malaysia

Monday, April 21, 2008

BIRTHDAY ANAK INTAN



Hehehhh.........Last Saturday, Aku, Syida ngan Buyuk pegila rumah Mak Mentua Intan di Ampang nak join sambut birthday anak2 die tu. Intan tetap maintain kurus, aku tak tahu la kurus die tu sebab mmg species badan keluarga die camtu, atau kurus sebab banyak kerja sangat ataupun kurus sebab merana kawin ngan Mim, hahaha, korang pikir sendiri la jawapannya.



Lepas g umah intan tu, kami pi la Mesejid dekat ngan Taman Desa tu, g semayang Megrib sebab Buyuk tak kasi g umah die coz husband dia tak nak pakai baju.............wuhahahah. Makhluk paling seksi di abad 50 masihi..




Then last sekali kami g melepak sat kat white coffee, ok la minum kat situ, lagipun Buyuk blanja... Tima kasih aa, aku lupa lak nak sebut aritu....... Ni tengok la gambar yang aku sempat amik sempena program haritu........

1 comment:

Azura Ahmad said...

first time plak aku dengar member tak kasi masuk umah sebab ada orang tak pakai baju... menarik tu... kalau aku lagi aku terkam! kahkahkah