About Me

My photo
Kemaman, Terengganu, Malaysia

Friday, April 18, 2008

NEXT PAGE

Semalam aku ingat nak men"trim" blog aku yang baru nih, bagi nampak lagi canggih dari blog Joe, tapi tulah tak kesampaian sebab bila aku sampai2 je umah dalam kul 7.30 malam tu housemate aku ajak temankan die g "temujanji buta". Ishhhh... aku ni segan tul nak g jumpa org2 yang aku tak kenal tp takpe la. Aku kenalah pegi memikirkan dalam dunia sekarang ni ada banyak sgt org jahat (bak citer Kak Long), aku risau la kalau apa2 jadi kat housemate aku nnti, press semua dtg carik aku plak, tanya ada apa2 tanda ganjil tak yg berlaku sebelum kehilangan housemate cik nih...

Disebabkan aku dah mula start memikirkan jawapan2 yg bakal aku kasi kat press nnti, aku ambil jalan mudah dengan ikut je la die walaupun hati dan pikiran aku ni mati2 dok teringat kat blog aku yang masih suci murni nih.pegi je tengok, ermm... boleh tahan mamat ni, nampak baik, orang Kelaaantan woi... die siap bawak kawan sekali... heheh.. aku memula malu, tapi bila dah lama2 aku lak lagi banyak borak ngan die... Heheh lawan tokey lak aku...Bila dah balik umah, si penemujanji buta tu pun call lah housemate aku kata kawan die tu nak minta no tepon aku, hehehe... klakar lak aku tu. Dia tak tahu ke aku ni lagi tua dari die. Housemate aku p kasi lak,,, ini mcm species syida gak (ade ke bg no ptepon aku kat mat dude tu)....

Tapi aku ni dok pikir gak, kekedang best gak jumpa org yang kita tak kenal, boleh citer apa2 je kita rasa nak... ermmm... "evil thought"Ehhh, back to the story, mlm nnti la aku sambung balik niat suci aku nak mewarnai a.k.a menodai blog aku nih... Joe... ini amaran halus dari aku yang aku akan cuba menggugat keterean ko sebagai jaguh blog.... hehehe...

No comments: